mönstring

Åh, jag blir lite ledsen när jag tänker på måndag nästa vecka. Jag var kallad till mönstring då klockan 09.00 men var tvungen att tacka nej pga mina jävla ljumskar. Jag visste att jag skulle börja min behandling den här veckan. En annan anledning till att jag tackade nej var att mina skador den här säsongen har stoppat mig från att träna fullt ut och jag vill såklart vara i bästa form när jag mönstrar. Det är ju därför jag vill göra det, för att se vilken nivå jag ligger på. Jag vet inte om jag vill göra lumpen eller inte men jag bestämde mig för flera år sen att jag ialla fall skulle mönstra. Nu blir det nog inte av för det här var sista chansen. Nu tar dom ju bort allmän värnplikt för alla och mönstringen finns inte kvar, nu måste man istället göra en tre månaders utbildning. Ja ja, vi får väl se hur jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0