ny blogg

Jag kom på att jag måste berätta varför jag börjat blogga igen, det är ju klassiskt. Efter studenten var det som att allt släppte, allt förändrades. Jag fick tillbaka min gamla glädje och energi. Jag känner att jag har tid att göra sånt jag vill och för en gång skull orkar jag verkligen också. Jag kunde inte koncentrera mig på annat än skolan förut, även fast jag hade tid ibland och jag var ständigt trött. Man går ofta runt och tänker "men efter det kommer allt bli bra igen" eller "bara jag blir av med det så" men det blev aldrig riktigt så förutom nu!! Som sagt, gymnasietiden var tuff och jag vet att jag hade alldeles för höga krav på mig själv. Men jag är så nöjd! Jag är glad, pigg och ser verkligen fram emot den här sommaren.
(gamla bloggen

Det har gått ungefär en vecka sedan studenten och det känns som att jag har hunnit med massor. Sooovit, jobbat och tränat fotboll såklart. Varit i stan och shoppat, varit i täby och shoppat och varit i upplands väsby och shoppat haha. Varit i uppsala med felix, haft picknick, gått på spinning kl 10 på morgonen (woho!), sett hundra melrose place avsnitt, träffat massa underbara vänner och ja, massa mer.








picknick


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Spinning utan mig besviken på dig

2010-06-12 @ 12:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0