rakt hår tack

Det är inte alla som vet det men mitt hår är egentligen lockigt. Eller inte riktigt lockigt men väldigt vågigt och fluffigt. Ojämna, fula vågor för den delen. Därför har jag plattat mitt hår i 5 år kanske och det sliter ju såklart väldigt mycket! Därför har jag rakpermanentat mitt hår 2 gånger, den första gången blev det väldigt bra men den andra gången blev väldigt misslyckad. Sen fick jag inte göra om det för att mitt hår var för slitet och GRÖNT. Whaaaaat? Jag har aldrig färgat mitt hår och jag badar aldrig, så det kan inte vara pga klor. I början av det här året slutade jag att duscha håret hemma och vipps så blev det bättre. Bra vatten vi har. Så nu ääääääntligen efter över ett års väntan får jag äntligen rakpermanenta mig igen! Det mina damer och herrar är LYCKA. Hehe. På onsdag smäller det.











2005-2006 (dåliga webcam bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0