seger

Vi spelade våran sista match före sommaruppehållet idag mot Järfälla. Det var nog det fulaste lag jag någonsin mött och domaren var blind. Därför var det så jäkla skönt att vi kämpade i 90 minuter och vann rättvist med 2-0! Jag gjorde ett mål men i övrigt var jag skitdålig.

Men nu äntligen ska jag börja behandla mina inflammerade ljumskar. Eller det är det min naprapat tror att det är, inflammation i ljumskarna och en muskelbristning i höger knä. Det har hindrat mig från så mycket den här säsongen. Det har sträckt sig över hela låren och gjort mig så jäkla stel i låren och i rumpan, jag har knappt kunnat springa. Det har nästan känns som när jag hade vätska i benen förra året. Ja, alltid är det något fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0