träning i värmen

Hej hå. Började även den här morgonen superbra med frukost utomhus. Sen kom mormor och morfar och lämnade Disa så nu är vi hundvakt till på torsdag.

Jag smälte frukosten lite halvt och åkte upp till ip för att springa, order från naprapaten. Det är nog bara jag som är dum i huvudet och springer mitt på dan när det är hundra grader varmt ute. Det var jobbigt kan jag lova. Jag sprang ialla fall sammanlagt en halvtimme på olika sätt för att känna efter i ljumskarna. Långsamt, snabbt, ryck åt olika håll, intervaller osv. Det kändes faktiskt ganska bra, woho! Dock är jag fortfarande lika stel i låren, måste ta upp det imorgon.

Nu är jag hemma själv hos felix. Ska sitta med schampoo i håret i en timme, order från min frisör. (Haha mkt order jag får nuförtiden!) Ska ju rakpermanenta mig imorgon.







Jag hade tråkigt när jag väntade på att mamma skulle hämta mig haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0