tjoho

Heej! ZzZzZzzzZzzz.... Inatt blev det typ 4 timmars sömn och inte fick jag sova ifred dom få timmarna. Matilda hade glömt sin mobil hos mig och alarmet på den gick igång någon gång tidigt på morgonen!!! Tur för henne att jag va så trött att jag somnade om.

Jag hade väldigt roligt igår! Först var vi några hemma hos mig, vi spelade med andra ord och galenpanna, sjukt roliga spel. Efter det tog vi en taxi till victoria där det redan var massa folk och fortsatte kvällen där. Mycket roligt! Mot slutet kom patrik hem så det blev lite fotbollssnack med honom innan jag gick hem, sist av alla hehe.

Nu ska jag ta mig igenom nästan 9 timmar på jobbet. Inte för att det är ansträngande, det är bara så tråkigt och jag är trött trött trött!


Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHA xD

2010-06-19 @ 14:32:43
URL: http://matilduur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0