we no speak americano

Det var inte bara dagen igår som blev lyckad, jag hade även kul på kvällen. Vi grillade först hos mig (sofia saknades, vi får ta igen det sen!) och det var som alltid roligt. Det blir ju inte så ofta nu för tiden så när vi väl träffas så har vi alltid så mycket att prata om. Senare på kvällen började det ramla in fler taggade tjejer och killar. Jag hade skitkul men kände på något sätt ett ansvar för att alla skulle ha kul, eftersom att vi var hemma
hos mig haha. Ialla fall så var stämningen på topp. Ännu senare drog vi alla vidare till rickeby där det blev ett väldigt kort besök innan jag och felix började gå hemåt tillsammans med sophie och fredrik. Felix hade bestämt sig för att inte gå och lägga sig innan klockan 4, 03.58 kröp vi ner i sängen, trötta!

Idag har varit en typisk bakisdag, fast jag har inte varit speciellt bakis, bara väldigt trött. Jag har mest legat i sängen och soffan, tittat på fotboll och gått en promenad till ica för att panta alla burkar och flaskor. Nu är det dags för nästa fotbollsmatch på tv. Jag har fått mycket gjort idag hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0