beneath the sheets of paper lies my truth

Jag mår väldigt bra för tillfället, om någon undrar. Känner ett lugn i kroppen på något konstigt sätt haha. Igår var det också jobb 9-16, kan man få en bättre arbetstid? Tjuvstartade lite när det gäller julen och åt risgrynsgröt när jag kom hem. Åkte hem till felix och gav tobbe födelsedagspresenter; en vattenflaska, svettarmband, en träningsdagbok (med en bild på honom på framsidan haha) och den seriösa grejen, en pulsklocka! Nu finns det ingen återvändo hoho. På tal om det måste jag börja använda min pulsklocka! KOM IHÅG SOFIA!

 

Sen mötte jag upp sandra på gymmet. Jag körde löpning i 25 minuter, gick inte speciellt bra. Men men. Avslutade ialla fall med lite knäböj och marklyft. Oooooch sen var det ju champions league!!

 

.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0