fredag

Nu kan jag verkligen säga god morgon, titta vad klockan är! Mitt alarm ringde 06.00 imorse, började jobba klockan 7. Men det var faktiskt helt okej att gå upp då och jag slutar klockan ett, så jäkla skönt.

Det blev ingen fotboll igår för hallen var upptagen så jag kunde gå med på bio. Vi såg the social network, facebookfilmen, och jag rekomenderar den verkligen! Jag tyckte den var skitbra :)

Och förresten, är det någon som vet vart man kan köpa en döskallering? Har letat överallt tycker jag...



Kommentarer
Postat av: Sofie frisk

Finns på glitter, eller gjorde det för inte länge sedan så borde finnas kvar. Har även sett en på JC. Hoppas du hittar någon, juste rock of sweden, Laila bagges kollektion har också. De är dock lite dyrare men ack så snygga :D

2010-11-05 @ 08:48:10
Postat av: Fia

Jag köpte min på glitter!

2010-11-05 @ 11:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0