hej jag lever

Herregud! Jag har träningsvärk i ljumskarna och i axlarna och.... nej där tar det faktiskt stopp. Herregud istället för att jag ska skälla på pappa för att han inte har tränat militärerna tillräckligt bra!! Visst, vi håller ett högt tempo under löpningen, när vi springer mellan varje övingar. Men det börjar med att vi ska göra armhävningar. Nu kommer jag dö tänker jag och tror att vi ska göra typ 50 st. Vet ni hur många vi gör? 10 st!!! Det klarar ju tillochmed jag på tårna. Sen fortsätter vi med sit ups.... *trumvirvel*.... 10 st! Ja jäklar va trött jag var efter det, eller?

 

Sen fortfatte vi med att boxas lite 2 och 2 innan vi sprang vidare till nästa stopp som var på en bro. Vi gjorde dips på ett räcke men även denna gång gjorde vi typ mellan 10-15 st, hallå??? Sen la vi oss under räcket och drog oss upp, som en armhävning fast åt andra hållet, okej det va jobbigt men jag dog ju inte direkt? Och det mest skrattretande var att vi stog i plankan i hela 30 sekunder, wohoooo!

 

Sen sprang vi vidare och kom fram till världens mördarbacke! Nu kommer jag dö tänkte jag, vi kommer säkert få springa hur många intervaller som helst. Vi fick bära en på ryggen och sen bytte vi halvvägs. Man fick hela tiden stå i plankan eller i 90 grader medan man väntade på reste, så det va jobbigt. Ner igen tänkte jag när alla kommit upp med icke sa nicke, vi var klara…

 

Vi fortfatte med att gå skottkärra och att göra knäböj. Vi satt mot en vägg i 90 grader och avslutade med att tävla, 4 och 4, försten fram till grinden fick göra minst armhävningar. Jag vann hoho.

 

Okej för att sammanfatta: Vi håll bra tempo när vi sprang men körde aldrig mer än max 5 minuter. Det var bra övningar men alldeles för få repetitioner. De var ganska hårda med typ ”uppställning”, ”stå på två led”, ”täpp igen luckan mellan er”, lite militäranda, så det var kul. Och det var kul att prova på något annorlunda, att springa i skogen och göra alla övningar utomhus. Dock är jag väldigt besviken på att jag inte blev mer än ganska trött. Jag ville ju knappt överleva!!!



Kommentarer
Postat av: sandra

haha oj, tråkigt för dig! :/ men vi kan köra ett mördarpass någon dag ;)



haha ja, du sa också något med godnatt, men minns inte vad... fast kommer ihåg att du gjorde det typ! haha det var tider det :D<3

2010-11-18 @ 11:54:26
URL: http://sandraemiliafrisk.blogg.se/
Postat av: Fia

Så stark som du är måste du ju utföra ett riktigt mördarpass för att bli trött. :)



Sofia, måste beställa våran utklädnad i helgen :)

2010-11-18 @ 12:44:12
URL: http://sofiiealstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0