landet

Ibland brukar jag önska att jag inte gillade att träna. Fast bara ibland. Det tar egentligen så himla mycket av min tid och mina kvällar. Och kräver så mycket planering, särskilt när jag jobbar sent och inte har något körkort. Fast som sagt, bara ibland.

Hela eftermiddagen och kvällen har spenderats på landet. Självklart missade vi inte champions league. Fotboll alltså, det ligger i släkten... Jag har hunnit med att förlora i rummy också. Men åh, valparna är så söta! Nu har dom fått ögon och håller på att börja gå!


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag vill också träffa valparna!

2010-11-24 @ 08:51:47
URL: http://sofiiealstrom.blogg.se/
Postat av: victoria

men hallå, jag med?! när får vi åka med? jag kanske till och med tar med en hem, det är väl bra!?

2010-11-24 @ 10:57:09
URL: http://viccantoria.blogspot.com
Postat av: emma

haha, sofia, jag tror bestämt att valparna alltid haft ögon fast nu har de öppnat de! eller? ;)

2010-11-24 @ 18:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0