lördag today

Fick en kvart över nu på morgonen vilket är helt ofattbart. Borde sovit så länge som möjligt och hellre fått stressa, bara för att få några extra minuters sömn. Men jag var klarvaken när klockan ringde klockan 7, kanske inte riktigt hann somna ordentligt? Gick och la mig klockan 4 hehe.

 

Träffade upp sofie i stan igår, åt vääärldens godaste middag. Kött med BBQ-sås! Såg due date på bio. Åh, det var så kul att träffa sofie igen! Sen åkte jag hem till pierre där massa vänner befann sig. No alcohol for me men jag ägde på black jack tjoho.

 

Nu ska jag åka till jobbet, jobba 8 timmar och sen åker jag till landet! Jobbar dock imorgon igen bläää. Pusshej

.

Kommentarer
Postat av: sofie

ÅÅåååh London !! Kan vi inte dra dit i vår igen?!? :D <3

2010-11-21 @ 13:32:31
URL: http://sofiehero.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0