måndag

Tillbaka till verkligheten, typ. Har inte haft mottagning på mobilen så har varit helt avstängd från omvärlden, kändes bra. Bara jag, mormor, morfar och alla hundisar. Bäst. Har bara slappat, spelat kort, tittat på fotboll och hockey, ätit godis osv, haft det riktigt mysigt som vanligt där uppe. Gosat med valparna såklart, en hel del hoho. Kommit på att deras vatten är så mycket godare och kalllare för att dom har egen brunn! Matilda kom och hälsade på i några timmar för att få träffa valparna, inte mig... Min familj kom och åt farsdag-middag.

Det första jag gjorde när jag kom hem idag var att träna! Visst kan det vara skönt att bara slappa en helg men jag saknade träningen. Helt sjukt. Efter två dagar!? Fast varför klagar jag? Hehe. Nu ska jag jobba till halv 10.

Kommentarer
Postat av: Matilda

hey, jag trivdes lika bra i ditt sällskap som valpisarna. det var en fin stund det :)

2010-11-15 @ 19:47:50
URL: http://matilduur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0