måndag

Ja så var det måndag igen och inte har det känns som att jag har haft någon helg. Jobb jobb jobb. Money money money. Fyfasiken va kul om matilda får jobb på jula, bästis.

 

Idag kändes det jobbigt att träna. Åkte direkt från jobbet så hade ingen mat i magen och en sprängande huvudvärk. Men väl där gick det ganska bra och jag tog mig igenom hela överkroppen plus ljumskar och utfall. Sen åkte jag och felix hem till sofie och robin. Vi kommer vara snyggast på lördag haha!

 

Imorgon är jag leeeeeeeeeeeeeeeeedig. BÄST. Ska verkligen sova ut och sen vid två åker jag, mamma, vickan och jossan till valpisarna. Tror jag tänker sova där också, mysigt :)

.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0