torsdag

Undrar om jag håller på att bli sjuk. Har känt mig lite förkyld ett tag och efter att jag sprang igår började jag må illa. Vet inte om det var en reaktion på förkylningen eller om jag tog ut mig mer än vanligt? Tycker att jag har bra tempo när jag springer men ändå blir tiden sämst. Hur jäkla lång tid ska det ta att få tillbaka kontitionen? Skit. Och så tar det hundra år för mig att bygga muskler. Jag har väl antagligen långa muskler men ändå. Det måste vara för att jag äter för dåligt med tanke på hur mycket jag tränar. Så nu tänker jag börja ta proteinpulver igen. Starting from yesterday.

Nu ska jag göra något hemskt! Eller jag är ialla fall nervös. Dags för första körlektionen. Måste ju få höra hur långt jag har kommit och vad jag borde öva mer på. Vill inte vill inte vill inte. Sen blir det jobb 16-21.45 Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: allt bra med dej?

kram

2010-11-11 @ 13:49:21
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0