torsdag

Nej nu håller jag på att bli riktigt uttråkad. Var tvungen att ge bort min jobbtid idag så att jag kan gå på träningen ikväll, så nu är jag ledig för tredje dagen i rad. Egentligen tycker jag att mina jobb är tråkiga men då har jag ialla fall något att göra på dagarna! Jag tog nyss en dusch för att jag inte hade något annat att göra? Då har det gått för långt haha.

Jaja, nu ska jag ialla fall ta och snygga till det lite i mitt rum. Har typ 5 väskor som inte är uppackade hehe. Ikväll är det träning med skinkcuplaget, hoppas att jag inte skämmer ut mig allt för mycket hoho.
.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, du är så värst söt min underbara vän! Hoppas träningen går bra :)

2010-11-18 @ 19:53:45
URL: http://metrobloggen.se/cami

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0