torsdag

Idag är min enda ledig dag denna vecka, så nu ska jag njuta ordentligt. Har kommit på att jag inte kan sova lika länge som jag gjorde förut, men det är väl bra antar jag. Kan inte sova till ett (om jag inte går och lägger mig jättesent såklart) utan brukar vakna runt halv 11. Önskar jag kunde säga detsamma om oskar... Nu ska jag försöka väcka honom så vi kommer iväg någon gång. Jag, oskar och mamma ska åka in till stan. Gå runt lite och sen möta upp pappa för att äta middag. Efter det skulle det bli bio men som jag tyvärr får skippa, fick veta igår att vi ska träna med laget vi ska spela skinkcupen med. Men det behöver jag! Ska ialla fall bli mysigt att umgås med min familj.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0