be every color that you are

Jag tror att jag glömde att andas i helgen, det fanns aldrig någon tid till det. Fredag. Lördag. Söndag. Jobb. Personalfest. Jobb. Match. Tacos med felix, fia, robin. Spelkväll med brottbypeople. Jobb. Röstade. Match. Förutom jobb hela helgen så har jag bara gjort roliga saker men det kändes att jag inte haft en kväll hemma på hur länge som helst. Och som sagt så hann jag knappt andas mellan allt.

Jag och felix brukar hyra film typ jämt. Jag undrar hur många filmer vi sett tillsammans egentligen. Men som sagt, så har det inte hunnits med på senaste tiden. Så igår efter jobbet kom han och hämtade mig, vi åkte en snabbis till täby och sen hyrde vi film. Vi kröp ner i sängen med popcorn och chips runt klockan 9 och hade det hur mysigt som helst, det behövdes verkligen verkligen verkligen. Jag behöver sånna kvällar, oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0