det blev tegel

God morgon. 3 timmars sömn blev det inatt, så jag är liiiite trött. Vi hade jättemysigt hos camilla igår. Lagade tacos, gick en promenad, tittade på film och pratade ikapp! Om ni vill se några snygga webcam bilder från igår gå in på sofies blogg haha! Nej men det är alltid lika roligt att umgås med dessa girls.

Sen var planen att jag skulle ta bussen hem men det slutade med att jag hamnade hos sofie och robin där det var lite taggat folk. Vi drog till tegel och jag hade så jäkla roligt! Dock går det alltid utför när jag festar med robin haha! Men det var det lätt värt. Vi avslutade kvällen på donken innan snälla martin körde oss hem. Grym kväll, verkligen! Förstår inte varför jag inte gör det här oftare.

Det var lite motigt när klockan ringde klockan 8 imorse men det var bara att gå upp. Nu ska jag jobba till klockan två.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa men fasktiskt, du borde köra på både fest, Tegel och Donken oftare ;)

2010-09-05 @ 16:29:14
URL: http://sofiehero.blogg.se/
Postat av: Fia

Roligt att du följde med! Blev lite mycket där, ska hålla mig borta från shotsen! :)

2010-09-06 @ 08:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0