för höga förväntningar

Oj oj, inatt sov jag över 12 timmar. Det var verkligen välbehövligt. Har varit så trött hela veckan och inte fått en enda sovmorgon. Så det var skönt. MEN jag tycker inte kudden gjorde några underverk direkt, som den gjorde den natten på skepparholmen. Så allt slit och alla telefonsamtal var alltså helt i onödan, fan! En annan sak som också är fan är att jag har varit tvungen att tacka nej till två fotbollsmatcher nu pga av min fot, svullnaden vägrar tydligen gå ner. Egentligen så vill jag bara skrika och gråta men på ett sätt spelar det ändå ingen roll. Jag har inte kunnat köra 100 % på hela säsongen pga av mina lår och det har därför inte varit kul. Det går liksom inte att springa.

Jaja, nu till något roligare. Jag och felix gjorde omelett och toast till frukort, en bra start på dagen. Nu ska jag till gymmet, den enda roliga träningen jag har nuförtiden. Där kan jag köra hur hårt jag vill!

Kommentarer
Postat av: Fia

Va? ska du inte vara med ikväll?

2010-09-07 @ 15:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0