fredag 17 sept

Känner att jag har lite panik över att hela min helg är helt fullbokad, men men. Och som så många gånger förr har jag nu bestämt mig för att vända på dygnet, you can't blame a girl for trying. Ställde klockan på 10.00 imorse för att hinna träna innan jobbet. Och nu sitter jag här på vtc och är nervös inför ikväll, då är det nämligen personalfest på jula. Vi ska bli hämtade av en traktor (haha) 19.30 som ska ta oss till rönningeby där vi har hyrt en lokal. Jag tror det kommer bli kul, det är härligt folk som jobbar på jula.

JUSTE! Vi spelade 1-1 mot djurgården i onsdags, ett skitbra resultat för oss! Jag säger bara våran inställning den matchen, så sjukt bra tjejer! På tal om fotboll åkte jag direkt från jobbet till fotbollsträningen igår och ja, jag har kommit på 2 saker dom senaste dagarna, eller 3 förresten. 1. min bollkänsla är sämst. 2. min kondition suger. 3. våran nya bil är bajssvår att köra.


Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha meen du är rolig du sofia!

kan lova att du har bollkänsla kvar.

och vi kan träna upp vår kondition till max igen ;) min ligger på NOLL NOLL NOLL just nu.. buhu!

2010-09-19 @ 14:59:24
URL: http://sandraemiliafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0