hoffmaestro

Puuuuuuuh nu kan jag äntligen slappna av igen. Blir galen på mig själv, att jag alltid måste stressa. Men jag hann i tid till jobbet! Jag tog sovmorgon imorse, vad annars? haha. Sen var jag ju tvungen att smälta frukosten innan jag kunde springa, jag är så jäkla känslig mot sånt. Jag och felix sprang en runda innan jag fick togstressa så jag skulle hinna till jobbet i tid. Man ska nog hålla sig borta från mig när jag är stressad haha. Men nu sitter jag ialla fall här och längtar till ikväll! Då är det Hoffmaestro på grönan, tjohooo.







hoffmaestro i kungsträdgården 2008


Kommentarer
Postat av: Sandra

Då ses vi ikväll kanske :D

2010-09-10 @ 15:51:19
Postat av: natalie :D

sv; ahw tack! :)

jo då det är bra och vad skönt att höra att det är bra med dig :D

2010-09-10 @ 16:06:36
URL: http://natalienelli.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0