i rymden finns inga känslor

Åh jag är på så bra humör. Min dag har varit great, kände mig lite ensam när jag satt och åt lunch själv i täby centrum men förutom det. Först va jag i väsby centrum och shoppade lite, hade massa kuponger med 20 % rabatt. Sen åkte jag till täby centrum och shoppade lite mer höhö. Kände att det behövdes bara. Efter det va jag på massage i en timme, eller fick massage eller vad man nu säger. Har nog aldrig varit på det i hela mitt liv, på riktig massage. Man blev så sjukt avslappad, så himla skönt! Avslutningsvis så va jag på bio och såg i rymden finns inga känslor med felix, tobbe och hans tjejkompis isabelle. Man blev glad av den filmen. Nu har jag ångest inför morgondagen, 9 timmars jobb på jula.

Sen är jag på bra humör tack vare något annat också. Vi vann matchen igår och håll i er nu, det gick inte JÄTTEdåligt för mig. Långt ifrån som det ska men första touchen var lite bättre, konditionen var lite bättre, jag vågade hålla i bollen lite bättre. Är fortfarande förjävla feg och vill helst inte ha bollen och vågar inte sätta fart med den. Men ändå, ett steg i rätt riktning. Lyckades tillochmed göra ett mål, woho. Nu är dock även min vänsterfot svullen men det är en annan femma haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0