"jag känner mig som en gaffelbit!"

God morgoooooooon! Nej jag är inte pigg hehe men det gör inget för gårdagen var så bra! Den började ju med tandemskärmflyg. Dock så blev det 3 timmar försenat pga av vädret och sega instruktörer. Men det blev ialla fall av. Dock sa dom att för två veckor sedan kunde de flyga dubbelt så högt men men, man kan inte styra vädret. Det var en härlig känsla att flyga.

Sen var det rally hem, jag hann slänga i mig lite lunch innan det var dags för match! Det viktigaste var att foten höll tjohooo. Den var stenhård tejpad och jag var nog lite rädd när jag skulle spänna foten vid skott, hörnor och frisparkar men det gick bra! 2 mål lyckades jag göra också mitt i min dåliga form.

Efter match åkte jag och matilda direkt hem till victoria där det var KRÄFTSKIVA! 11 snygga brudar var vi som åt kräftor, sjöng sånger, badade jaccuzzzzzi och dansade. Senare under kvällen tog vi vårt pick och pack och drog vidare till elina som hade födelsedagspartyyyy. En lyckad kväll!

Nu ska jag jobba till 16. Det är mindre roligt.








Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

de där ser härligt ut, men skulle aldrig våga de :P höjdrädd

2010-09-19 @ 14:56:54
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0