onsdag

Tänkte bara uppdatera lite snabbt nu medan jag hinner, har verkligen inte haft tid att sitta framför datorn dom senaste dagarna. Sen ibland tänker jag att det är ganska onödigt att blogga för det blir så ytligt. En dag kanske jag till exempel skriver att jag har jobbat och tränat. Men jag skriver inte hur roligt vi hade under middagen, att jag och matilda pratat i telefon i en timme, hur mysigt jag och felix haft det osv osv. Ni fattar, alla småsaker som egentligen betyder mest. Och alla småsaker man gör emellan allt som att spela tv-spel och äsch jag orkar inte fortsätta men ni fattar! Jag är oftast glad och skrattar hur mycket som helst på en dag. Min familj är bäst, min mormor och morfar är bäst, mina vänner är bäst, felix är bäst, felix familj är bäst. Det är så mycket som händer runt omkring hela tiden som är det absolut bästa. Jaja, skit samma nu.

Dom "stora" sakerna jag gjort sen jag bloggade senaste är följande:
Måndag: jobbade på jula, tränade, tittade på felix match
Tisdag: jobbade på jula, tittade på första halvlek av f-18 matchen, tränade
Onsdag: varit på äventyrsbadet i uppsala med felix, michan, pierre och tom, ätit lunch på ikea hehe.
Och nu: TAGGAR INFÖR MATCHEN MOT DJURGÅRDEN IKVÄLL!!

Kommentarer
Postat av: Cam

Saknar dig!

2010-09-15 @ 23:29:00
Postat av: sofie

Jag med!!

2010-09-16 @ 00:29:05
Postat av: Linnea

sv: Så bra då! Ja, allt är bra med mig också! Trevlig kväll på dig!

2010-09-16 @ 21:51:39
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0