oväntad vändning

Hahaha vilket fiasko. Jag skyndar mig som en galning på jobbet för att komma därifrån så tidigt som möjligt. Vi kör rally in till grönan och kommer fram strax före 8. Det stog sjuuuukt mycket folk utanför och köade men det gjorde ju inte mig någonting tänkte jag. Eftersom att jag hade köpt gröna kortet och då skulle man slippa köa. Bullshit! Jag blev lurad. Efter att ha stått i kö i typ 5 min ropar dom ut i högtalarna att det är fullt och sen stänger dom grindarna. Haha, så det var bara att åka hem igen. Dom sa att det var mellan 14 000 och 16 000 där inne. Så det var bara för pappa att vända och åka och hämta mig igen, vilken tur att han inte hade kommit så långt. Jaja, så kan det gå haha. Nu är jag en erfarenhet rikare. Det värsta var att jag stressade i onödan!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0