remember the feelings

Alltså, jag är nog världens krångligaste människa. Eller veligaste kanske passar bättre. Jag kan aldrig bestämma mig om någonting och så ändrar jag mig jämt. Ett bra exempel är när jag ska prova kläder och det tar mig en halvtimme innan jag bestämt om jag vill ha det eller inte. Eller om min kalender en vecka är fullproppad med massa saker att göra (både tråkiga och roliga saker) får jag panik och önskar att jag inte hade något planerat alls. Då vill jag hellre vara spontan. Men som sagt, så ändrar jag mig hela tiden. Just nu är jag trött på att inte ha något vettigt att göra! Jag hann knappt vakna imorse innan jag började få lite panik över det. Jag tränar på förmiddagen och jobbar på eftermiddagen. Det mest kreativa jag gjort idag är att spela sänka fartyg. Ialla fall, jag måste bannimej skaffa mig ett riktigt intresse. Något som jag kan ägna mig åt när jag inte har något att göra. (Vi får väl se hur länge jag känner såhär, en dag?). Förslag någon? Funderar på att gå en kostföreläsning. Någon som vill leka med mig snart?



Kommentarer
Postat av: Cam

Jag tycker du ska ägna den tiden åt att tala med Calle om Australien och börja kolla resor åt oss :D Ta reda på vart som är värt att åka, var vi MÅSTE åka osv. hihi

2010-09-08 @ 17:03:17
Postat av: eliise

nice jag har allt förutom gratis surf! :) xD

2010-09-08 @ 17:08:20
URL: http://eliisesvensson.blogg.se/
Postat av: sofiero

JAG vill leka :D ihihi onsdag nästa vecka är jag ledig. Hahaha xD

2010-09-08 @ 18:56:10
URL: http://sofiehero.blogg.se/
Postat av: eliise

ja fast då blir de ju dyrt tror jagh :o

2010-09-08 @ 19:34:52
URL: http://eliisesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0