ser fram emot imorgon!

Glömde ju säga att vi vann matchen igår mot Kallhäll med 3-1 Vi spelade riktigt bra vissa perioder så jag satt där på läktaren och kände att jag verkligen inte var saknad haha. Nu ligger vi 7 poäng före Djurgården fast dom har en match mindre spelad. Känns bra att ha avgörandet i egna händer!

Imorgon har jag inte en, inte två utan TRE roliga saker att se fram emot! Först är det tandemskrämflygning som gäller i Södertälje. Sen ska jag spela match med b-laget för att känna efter i foten och på kvällen är det först kräftskiva hos victoria och sedan ska vi vidare till elina som har fyllt år. Vilken jäkla dag det kommer bli! :D
.

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Ja, det gäller att man känner efter och låter kroppen bestämma när man är riktigt hel igen bara. Så att det inte blir värre:) Låter som en riktig toppendag du! Trevlig helg på dig!

2010-09-10 @ 22:37:13
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0