söndag

Jag är så jävla trött, det blev alldeles för få timmars sömn inatt. Jag jobbade hela dagen igår på jula och sen åkte jag och camilla direkt till sofie i åkersberga. Tillsammans med jossan och kajsa åt vi middag innan lite fler people dök upp. Jag hade skitkul, mycket kortspel blev det innan vi drog till teeegeeel. Där hann jag med att både vara social och sitta och prata och att dansa. Perfa! Och tack gud för att 690 går förbi tibble. Jag och felix gjorde toast när vi kom hem och jag somnade inte förrän runt 5.

Imorse ringde alarmet på mobilen klockan 9, ännu en heldag på jula. Sen åkte jag hem och tog en snabb dusch innan det var dags för lite middag och släktträff hos mina kusiner. Nu sitter jag här i soffan i ett fotbad och halvsover, imorgon väntar ännu en arbetsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0