stress

Jag lyckas alltid bli tvungen att stressa, hur god tid jag än har från början. Det skulle inte spela någon roll om jag gick upp en halvtimme tidigare än vanligt, för då skulle jag bara göra allt lite långsammare och få stressa i slutet ändå. Jag tycker dock att jag har blivit lite bättre. Förut var jag alltid, och då menar jag ALLTID, tvungen att springa till tex bussen eller tåget. Nu har jag skärpt mig lite. Men jag är så dålig på att planera helt enkelt.

Nu sitter jag och väntar på att min tränare ska ringa. Jag hade tänkt följa med och titta på när mitt lag KROSSAR skå idag men det är inte säkert att det finns plats för mig i någon bil...
.

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Det kommer med tiden! Jag är inte säker på exakt vad jag vill jobba med när jag är klar än men själva ämnet känns rätt! Just nu sitter jag dock och försöker förstå en 300 sidors bok och statsrätt och undrar vad jag gett mig in på egentligen, men det ordnar dig! Får vi hoppas i alla fall!



Förstår vad du menar, är också allltid sen till bussen. Hur mycket tid man än har från början!

2010-09-07 @ 20:50:29
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Postat av: sofiero

Sv: Nej det var bara idag :P Arninge bageri har samma ägare som caféet jag jobbar på, så jag hoppade in som extrapersonal idag :) och inte kom du och sa hej inte :( snyft!

2010-09-07 @ 22:49:47
URL: http://sofiehero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0