tisdag

Känner att jag tar på mig alldeles för mycket jobb, har ingen ork kvar till någonting. Har ingen lust att jobba alls längre även fast jag såg fram emot det så mycket förut. Det är nog bara för att jag jobbar typ 6 dagar i veckan. Igår fick jag jobba över på jula för att en tjej var sjuk och idag började jag klockan 7 (!!!!!!!!!!) på gymmet. Jobb jobb jobb. Har ju jobbat hela helgen också. Känner nu också att jag börjar bli sjuk, IGEN. Vafan, jag är jättesällan sjuk och nu har jag varit det fram och tillbaka i flera månader, vad händer? Jag MÅSTE kunna spela b-lagsmatchen ikväll så jag har lite fotboll i mig tills a-lagsmatch på lördag, vinner vi den är det klart att vi vinner serien och går upp till trean!! :D


Kommentarer
Postat av: Camilla

jag la in en på oss också nu :) Tyckte den va sådär på mig, MEN du va normal :D hahaha.

2010-09-28 @ 12:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0