try to mess up all my flow

Imorse tog jag tåget in till östra och bussen vidare till banérgatan där pappa hämtade upp mig. Vi åkte bil till söder där naprapaten jobbade. Jag måste säga att han gjorde en väldigt noggrann och seriös undersökning, så det kändes bra. Men ja, vet ni, jag har ännu en till skada. Förvånade???? Han kom fram till att höger höftböjare är "out of order" som han sa, den fungerar inte över huvudtaget. Det gör att mindre muskler runt omkring, till exempel i ljumskarna tar över jobbet att "böja" höften och det sliter väldigt mycket på dom, eftersom att det egentligen inte är deras uppgift. Så ja, det här tror han gör att mina lår blir stumma. (Det har alltså ingenting med cirkulationen att göra som det gjorde förra gången vilket är en jäkla tur för det är ännu svårare att göra något åt tydligen.) Vänster höftböjare fungerar okej, men inte mer än så. Det är inte så konstigt att jag inte blir ett dugg vigare fast jag stretchar efter varje träning. Tydligen så är inte låren "mottagliga" för det när höftböjaren inte fungerar, eller nått sånt. Ialla fall har jag fått tre övningar jag ska göra varje dag i 2-3 veckor, känner jag ingen skillnad efter det ska jag höra av mig igen. Gaaaaaaaaaaah tänkte jag först, ännu fler övningar!! Men vafan, nu kör vi!



Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Precis! Hoppas övningarna hjälper så du blir bra! Ska hålla tummarna för dig:)

2010-09-09 @ 15:30:18
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0