waka waka

Tjoho. Idag var min andra dag på jula och jag fick bara stå i kassan, så jag känner att jag kan i princip allt som har med det att göra. Så jag är inte alls lika nervös längre. Och alla som jobbar där är jättetrevliga! Så det här kommer nog bli bra.

Jag kom hem, åt lunch, tittade på top model och när jag sedan slog upp min almenacka såg jag att jag skulle klippt mig idag! Det hade jag helt glömt bort. Nu fick jag en ny tid på lördag istället.
.
Ikväll är det fotbollsträning och ja, jag tänker försöka vara med. Foten känns redan mycket bättre och svullnaden har gått ner. Så håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vafan får du jobb sådär enkelt för? :( fixa in mig också tack? ;)

2010-09-02 @ 22:05:38
URL: http://sofiehero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0