work

Ooooooh yeeeees, jag fick jobbet på jula! Jag kommer att sitta både i kassan och gå runt i butiken. Känns verkligen jätteroligt med en förändring. Kommer att ha kvar mitt gamla jobb eftersom att jag inte vet hur mycket jag kommer att få jobba på jula. Fasiken va det är mycket jag måste lära mig men jag ser verkligen fram emot det :D

Så efter att ha provjobbat på jula idag åkte jag och felix en snabbis till kista för att handla den efterlängtade baseball jackan. Jag fick ett sms av Fia igår att dom kommit in i affären igen så det var ju ett måste att åka dit. Hennes fina röda fanns inte men jag köpte en vinröd, fin den också! Och felix hade varit på stadium outlet och köpt ett par skor till mig, bara sådär. Är han bäst eller är han bäst?

Sen var det rally hem, åt snabbt lite lunch och nu ska jag jobba till kvart i 10! På mitt gamla jobb alltså. Jobb i princip hela dagen alltså. Men det är det värt när lönen kommer hehe.

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, du köpte den vinröda! Den var asfin den med! blev sugen själv..men måste hålla igen! Lägg upp en bild på skorna du fick sen!

2010-09-01 @ 17:02:27
Postat av: Linnea

sv: Gör det då:) Så lite så! Är allt bra idag? Grattis så hemskt mycket till att du fick jobbet!

2010-09-01 @ 17:19:27
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Postat av: Wararat

svar, jaaa gör det :D

2010-09-01 @ 17:53:06
URL: http://noxea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0