20110210

 

VAD ÄR DET FÖR EN DAG? ÄR DET EN VANLIG DAG? NEJ DET ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR JAG TOG KÖRKORT IDAG!!! HURRA HURRA HURRA!!!!

Jag gjorde teorin i tisdags och körde upp imorse klockan 9, klarade båda wohooo!!! Har inte riktigt fattat det än, jag kommer nog inte våga köra själv haha!

 

Men fyfasiken va skönt, dom senaste 3 dagarna har nog varit bland dom värsta dagarna i hela mitt liv. Jag har varit så jäkla förbannat nervös och spänd. Jag blir ju som jag blir, kan inte koncentrera mig på något annat. Gaaaaaaaaah va skönt, mitt liv kommer bli så mycket lättare nu haha. Måste slappna av nu haha.

 

Okej jag kan inte sluta le………………

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Fy fan vad kul gumman

Stort grattis till körkortet :)

2011-02-10 @ 10:57:56
URL: http://granaqueen.blogg.se/
Postat av: Matilda

så värd <3

2011-02-10 @ 11:28:07
URL: http://mkros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0