fredag

Mina rubriker är alltid så tråkiga, vet aldrig vad jag ska skriva där så det blir oftast bara veckodagarna. Vill vara lika cool som alla andra (haha) och ha meningar ur låttexter men sanningen är att jag typ aldrig lyssnar på musik längre. Förut gjorde jag alltid det. När jag gjorde mig iordning på morgonen. När jag pluggade. Särskilt när jag pluggade, koncentrerade mig mycket bättre då. Nu lyssnar jag i princip aldrig på musik när jag sitter vid datorn. Bara när jag åker bil hoho.

 

Jaja. Imorse när jag gick upp (läs för 10 minuter sen) fick jag en chock, det är ju snöstorm ute! Jag som trodde det var påväg åt rätt håll och snön höll på att försvinna, buhuuuu.

 

ge mig sommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0