Mobilblogg. Jag satt och pratade med gusta...

Mobilblogg. Jag satt och pratade med gustav och lasseliten på jobbet i helgen om vad man vill jobba med i framtiden. Och jag har verkligen ingen aning! Vet liksom inte ens om jag vill göra något åt det hållet eller åt det hållet eller åt det hållet, osv haha. Jag tyckte verkligen att dom flesta ämnena i skolan var skittråkiga. Det enda jag tyckte var roligt var svenska. Jag älskar att skriva, allt från långa berättelser till korta noveller. Och jag gillar nog matte på ett sätt också. Så, om man blandar svenska och matte, vad får man då?


Kommentarer
Postat av: sofie

Skönt att veta att man inte är den enda som är helt lost när det gäller framtiden! Haha jag har verkligen INGEN aning om vad jag vill göra. Inte ens någon aning om vad som vore kul, jag tröttnar på allt så jävla fort xD haha hur löser vi det här?:P

2011-02-01 @ 17:36:25
URL: http://sofiehero.blogspot.com
Postat av: sofie

Skönt att veta att man inte är den enda som är helt lost när det gäller framtiden! Haha jag har verkligen INGEN aning om vad jag vill göra. Inte ens någon aning om vad som vore kul, jag tröttnar på allt så jävla fort xD haha hur löser vi det här?:P

2011-02-01 @ 17:36:52
URL: http://sofiehero.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0