onsdag

.

Idag har jag klippt mig, ännu ett steg närmare från att få bort allt slitet hår efter förra rakpermanenten. Det förstörde ju helt mitt hår. Nu finns det något nytt som heter brasiliansk permanent tror jag, som inte sliter på håret över huvudtaget. För det lägger sig bara ovanpå alla hårstrån och håller endast 3 månader. Christel la på lite sånt på överhåret där jag var som mest "krusig". Så nu ser det mycket bättre ut :)

 

Idag ska jag backa och backa och... backa! Hur svårt kan det vara egentligen att få till det perfekt???


Kommentarer
Postat av: Vallentuna Trafikskola

Om det inte går bra att backa går det för fort!!

Om du backar JÄTTEsakta, vilket man ska göra, så kommer det gå galant. Det ska inte ens ge utslag på hastighetsmätaren ;)



Ett tips, ba!

2011-02-09 @ 17:05:21
URL: http://viccantoria.blogspot.com
Postat av: Camilla

Det kommer gå så bra på uppkörningen Sofia! :-)

2011-02-09 @ 18:06:59
Postat av: emma

jag har övningskört sen jag va sexton och ett halvt och haft körkort i fyra månader och jag är en sucker på att backa. men, som sagt, att ta det lilla lugna blir oftast bra. :)

2011-02-10 @ 09:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0