onsdag

Ja detta blir min sista lediga dag denna vecka. Från början skulle jag bara jobbat tisdag och fredag, men nu ska jag jobba torsdag, lördag och söndag också! Imorgon ska jag öppna själv på jula för första gången!!! Nervöööööst.

 

Imorse var jag nere på vårdscentralen och tog några prover. Tydligen så kan man inte testa om man är laktosintolerant (?) men jag gjorde lite annat istället, tex mot gluten. Så om mina prover är normala ska jag sluta med mjölkprodukter helt i 2-3 veckor och sedan ösa i mig mjölkprodukter. Jaja. Jag hämtade även ut mitt körkort, tjoho!

 

Nu ska jag äta lunch och runt 4 ska jag hämta upp Elin för ett hårt pass på gymmet! Efter det blir det en föreläsning med laget och sist men inte minst, CHAMPIONS LEAGUE! :D

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0