saturday

Min lördag har varit great! Den började med att vi var påväg till tibblevallen för att titta på oskars match klockan 11 men pga dålig plan så flyttades den till vikingsvallen kvart över 1. Passade ganska bra för jag har varit så himla shoppingsugen på senaste tiden för att jag aldrig hinner med det längre. Så jag och felix gick i täby centrum ett tag. Åkte vidare till arninge för att handla ett skåp på jula (spelar ingen roll vad jag ska handla eller vem det är till, tycker det är lika roligt ändå haha!). Sen var det dags för oskar att briljera lite på fotbollsplanen.

Dagen fortsatte med övningskörning i sollentuna med pappa, backning i bällsta med felix, inhandling av massa onyttigheter och sushi till middag. Kvällen har spenderats i mitt vardagsrum med mina fina vänner som jag inte träffat på år och dar. Matilda, anna, viktoria, sofia, emma, sophie och jessica. Nästa gång är det bäst för linnea att hon också kan vara med!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0