still monday

Idag blev jag jättesugen på att köra spinning. Älskade ju att göra det förut men efter sommaren då jag BARA fick köra det pga min ljumskar så tröttnade jag ganska rejält. Men nu kände jag verkligen för det igen. Åkte upp till gymmet för att vara med på ett 45-minuterspass men efter 20 min fick jag så jäkla ont i magen att jag var tvungen att kliva av. Det händer inte allt för sällan, kan ju till exempel inte ha cykelbyxor på mig längre under shortsen för då för jag ont i magen. Det här har hänt tusen gånger så nu jäklar ska jag gå till botten med det. Det är ingen som tror på mig när jag säger att jag tror att jag är laktosintolerant men nu ska jag bevisa det!

Smärtan i magen går alltid över efter ett tag, när jag kommer ner i puls. Så jag tog mig igenom överkroppen på gymmet istället. Skönt.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0