tattoooo


Jag har alltid vetat att jag vill ha en tatuering på vristen. Eller alltid, i många många år ialla fall. Därför är jag 100% säker på det. Det är inget jag tänkt på i bara några veckor. Jag har alltid tyckt att det är så jäkla snyggt. Och det är just därför jag tänker göra det, för att jag tycker att det är snyggt. De flesta verkar tycka att man bara ska göra en tatuering för att den betyder något, och efter motivet bestämma vart man vill ha den. Jag tänker göra tvärtom. Hitta en tatuering som passar att ha på vristen, för att det är snyggt. Punkt slut. Jag har planer på att göra betydelsefulla tatueringar också, men eftersom jag inte vet vart jag vill ha dom än så får det vänta.

 

Självklart vill jag inte bara göra en tatuering för att, den ska såklart betyda något den också, även fast jag bestämt mig för vart jag vill ha den för längesen. Jag vill inte ha ett hjärta, en stjärna, en blomma, en fjäril eller något sånt. Jag vill ha något som passar mig. Och jag har alltid vetat att jag kommer veta direkt när jag ser den. Jag har suttit i timme efter timme och letat på internet efter den där ”aha-upplevelsen”… typ haha.

 

Och alldeles nyss fick jag den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0