teds tattoo

Mamma väckte mig halv 1 imorse och tyckte det var dags för mig att gå upp. Tro det eller ej men det var faktiskt väldigt länge sen jag sov så länge. Men det behövdes. Sov bara några få timmar förra natten och igår somnade jag inte förrän efter 2. Ni vet när man är nykär och bara ligger och pratar hela nätterna. Om hemligheter och sånt man inte vet om varandra. Det är världens bästa känsla. Nu vet väl jag och felix allt om varandra redan men jag älskar ändå att bara ligga och prata hur länge som helst. En sån kväll hade vi igår, bäst.

Idag var jag och mamma och spanade in teds tattoo i upplands väsby. Vi ville ha lite hjälp med våra idéer. Jag fick inte alls den respons jag ville ha så jag får väl klura lite till på egen hand då...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0