torsdag

Nej nu börjar jag bli lite fundersam, det har gått en vecka sen jag tog ut tandställningen och svullnaden i tandköttet har inte lagt sig över huvudtaget. Och eftersom att tänderna och käkarna ska ställa om sig och "klara sig själva" har jag som träningsvärk i munnen, som tandläkaren så fint kallade det. Och eftersom att jag är som jag med alla mina problem, så betyder ont i käkarna = ont i huvudet. En hel vecka är inte kul alltså.

 

Jaja, efter jobbet idag körde jag runt i sollentuna, rotebro och kista. På ett sätt känns det bra att när jag väl ska köra upp, att det är på ett ställe där jag inte riktigt hittar eller känner igen mig. Jag tror man är mer uppmärksam nu.

 

Förresten tycker jag att Fia kan komma hem nu och sluta skryta om hur kul det är att åka snöskoter. Äsch, jag vill ändå inte göra det...



Kommentarer
Postat av: Fia

Jag kommer hem snart! Men jag vet att du vill åka skoter, hahah!

2011-02-04 @ 16:43:59
URL: http://sofiiealstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0