träningsvärk!!!

Åh herregud, det va längesen jag hade sån här träningsvärk. Eller det va längesen jag hade träningsvärk över huvudtaget, brukar i princip aldrig få det, hur hårt jag än tränar. Antagligen för att mina muskler är vana att bli tränade på ett visst sätt, alltid samma småmuskler som kopplas in.

 

Igår va jag väldigt hurtig och gick upp klockan 7 för att träna innan jobbet. Det är så sjukt konstigt. Jag är ju hur morgontrött som helst men igår när jag verkligen hade bestämt mig för att jag skulle och ville gå upp då för att träna så va det inga problem alls. Körde ben igår, vilket jag aldrig brukar göra. Men hade tänkt börja med det nu. Vilket antagligen kommer att resultera i träningsvärk var och varannan dag innan jag vänjer mig hehe.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0