fredag

Ja, hur är då livet som nybliven körkortsinnehavare? Typ förjävligt! Nej okej, det stämmer egentligen inte alls. Jag hade en jäkla tur som körde upp bara några timmar innan snöstormen bröt ut. MEN jag kan lova att det inte är speciellt kul att köra själv dom första gångerna i sånt väder. Körde i typ 50 km/h på 70vägen hem till felix igår. Imorse när jag kom ut var bilden heeelt igensnöad och inte nog med det, det fanns ingen borste i bilen! Så sprang runt där med en liten skrapa och försökte få bort all snö. I den stunden ville jag lämna tillbaka körkortet haha. Som tur är körde tobbe in på parkeringen efter ett tag och hjälpte mig att få loss bilen!

Så om jag ska vara ärlig känns det helt GRYMT att ha körkort! Tänk all planering jag slipper nu tack vare det. Tänker bli lat och aldrig åka kommunalt igen…

 

Annars då? Köpte med mig sushi och åkte upp till gymmet. Körde igenom hela överkroppen plus ljumskar (nu kan jag äntligen koncentrera mig på träningen igen!). Duschade, bastade, åt lunch med feilx och nu ska jag jobba till klockan 7.

 

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

som om du någonsin behövde åka kommunalt innan, hehe x)

2011-02-11 @ 16:00:36
URL: http://mkros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0